RåLOGISKT

Välkommen till RåLOGISKT, här kretsar allt kring miljö, klimat och hälsa! För att det är RåLOGISKT att vara rädd och oss själva och jorden vi lever på! Under fliken "Kategorier" kan du läsa mer om mina tjänster. Godkänd för F-skatt

EKO-KVÄLL 19/3!

Kategori: Allmänt, EKO-KVÄLLAR

Först och främst TACK till alla gäster!
Tack för att ni kom, lyssnade och agagerade er!
Tack för alla fina ord och utlåtanden, det är verkligen bränsle för mig att köra vidare med allt jag gör!
Tack för att ni tror på mig och det jag gör, det är viktigt för mig <3
 
OCH GRATTIS LINA CEGERBLAD SOM VANN TÄVLINGEN! <3
Hoppas du tycker om priset! :)
 
Det vart en otroligt lyckad Eko-kväll i helgen!
Några fler en 20 personer var det i huset!
 
Vi började med en vegansk fest måltid, sen drack vi lite kaffe och pratatde lite om maten.
Efter det höll jag lite föredrag, babbladeoch babblade.. :)
Pratade om vad det finns för gifter och ämnen man bör undvika i olika kommersiella produkter av olika slag.
 
Och så visade jag upp giftfria, hälsosamma, miljövänliga härliga produkter man kan använda sig av istället för det gammla vanliga kemikaliebomberna.
 
Jag berättade också vart man kan hitta dessa produkter!
Jag hade många fina företag som angagerade sig i min kväll denna gång.
 
För och främst var de ju FAMILYBOX
Underbara familybox :)
Dom sponsrade med tvättnötter till mina gäster, så dom fick med sig ett gäng hem att prova.
Alla verkade tycka att tvättnötter var en otroligt intressant grej ( det tycker jag med, jag äälskar dem)
 
Sen så var det ju dom lite större JORDKLOK
En otroligt fin butik med ett gigantiskt stortiment, där finns nästa allt man behöver för att leva ett grönt liv!
Dom bjöd varje gäst på 100%nedbrytbara, giftfria bambu-tandborstar.
 
Och en ny bekantskap GRÖNGÅVA 
Som är en härlig butik som har mycket hälsokost, hudvård, kryddor m.m
Dom bjöd på en härlig liten påse till mina gäster med några teer, choklad samt lite fylers med tips.
 
Dom har såå mycket bra, allt ifrån leksaker till kläder till köksredskap till livsmedel, ja you name it!
Dom bjöd på rabatt chekar till alla gäster!
 
Andra företag jag pratade om var Gröna Gredelina och Impvax
GrönaGredelina har fantastiska städprodukter bla.
Impvax är en naturligt impregneringsmedel där HELA processen för framställning är genomtänkt.
Där dom tänker på mijlö,människa och allt runt i kring det!
 
Lite av de bra alternativen jag hade att visa upp :)
 
 
Tygkassar! Alltid bra att ha i fickan /bilen man vet aldrig när man behöver handla! :)
 
 
Här är ett av de bättre alternativen jag visade upp och pratade kring Pure Effekt
Finns även på Familybox att köpa

Urätthållning av vätskebalans i kroppen.
 
Vegansk och ekologisk middag till och med kryddningen! :)
 
-.
 
Jag babblar på, gästerna lyssnar väldigt duktigt! :)
 
 
 
Städa snällt!
 
 
Visar upp dåliga exempel och berättar varför jag kallar dem dåliga exempel, vi hade jätte roligt när alla börjar inse logiken i att välja bort dessa produkter.
 
Kommentera inlägget här: